درمان های پزشکی چینی جایگزین دیالیز برای پاک کردن توکسین ها می شوند

شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

درمان های پزشکی چینی جایگزین دیالیز برای پاک کردن توکسین ها می شوند

دیالیز به انتخاب برخی از مواد در خون با فیلتر کردن اشاره دارد. بدین معنی است که پسماندهای سمی، آب و نمک که توسط بیماران پس از نارسایی کلیه انباشته می شوند، می توانند توسط روش مصنوعی حذف شوند، به طوری که وضعیت جسمی بیمار به سلامتی بازگردانده می شود. دو نوع دیالیز وجود دارد که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند: همودیالیز و دیالیز صفاقی. همودیالیز عملکرد دستگاه خاصی است که جایگزین کلیه می شود. دیالیز صفاقی استفاده از پریتونوم انسانی به عنوان یک فیلتر برای حذف سموم از بدن است.

طب چینی دارای هزاران سال سابقه در چین است که زندگی بسیاری از بیماران را ذخیره کرده است. پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی است که درمان های سیستماتیک، که از طب چینی به ارمغان می آورد.

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان فشرده سازی داغ، درمان دایره ای، بخار، طب فشاری، و غیره

بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی درمان های سیستماتیک را برای بیش از 30 سال توسعه می دهد. بسیاری از بیماران از سراسر جهان از درمان های سیستماتیک برای درمان بیماری کلیه می پذیرند. تعداد زیادی از بیماران از دیالیز با درمان های سیستماتیک جلوگیری می کنند و در 10 تا 15 روز تمام عوارض می توانند از بین بروند.

بسیاری از داروهای گیاهی چینی در درمان های سیستماتیک از طبیعت استفاده می شود، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. در غیر این صورت، کارشناسان به شرایط بیماری شما بستگی دارد تا داروهای گیاهی چینی را انتخاب کنید، بنابراین همه عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

داروهای گیاهی چینی اثرات خوبی بر پاک کردن سموم و زباله های اضافی برای تصفیه خون آلودگی دارند. به علت سموم و زباله های اضافی در بدن ایجاد می شود، خون را آلوده می کند تا باعث ایجاد یک سری عوارض شود. داروهای گیاهی چینی یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد می کنند.

داروهای گیاهی چینی که در درمان استفاده می شوند، گردش خون را بهبود می بخشد، متابولیسم را ترویج می دهند، عروق خونی را مصرف می کنند، بنابراین خون را به ضایعات کلیوی افزایش می دهد. عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یابد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/368.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان های پزشکی چینی جایگزین دیالیز برای پاک کردن توکسین ها می شوند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.